Skolens Læringscenter

Læringscentret er skolens center for undervisningsmaterialer. Her låner eleverne bøger til deres undervisning og fritidslæsning.

Alle klasser kommer på læringscentret én gang om ugen sammen med deres dansklærer. – Herudover kan eleverne få hjælp til at finde materialer til undervisningen.

På læringscentret er der bærbare computere, som eleverne kan benytte, når de vil søge oplysning om en bestemt bog eller søge efter et emne på internettet.

Vi opfordrer eleverne til at aflevere bøger og andre materialer, når de ikke længere bruger dem. Hvis dit barn er skyld i, at en bog bliver væk eller ødelagt, vil vi kræve erstatning for bogen.

I løbet af året laver flere klasser udstillinger på læringscentret, når de i en periode har arbejdet med et emne. Klasserne er stolte af deres udstillinger, og eleverne er glade for at se på det de andre har lavet.

I løbet af året er der læsearrangementer, forfatterbesøg og andre fælles tiltag.